سوالات متداول

قبل از خرید

لطفا جهت مشاهده توضیحات کامل لینک زیر را مطالعه فرمائید.

چطور اعتماد کنم؟

بله ؛ تمام کالاهای موجود در تک استور نو هستند ، کالاهای کارکرده یا به اصطلاح استوک با ذکر استوک یا کارکرده بودن در عنوان و توضیحات در قسمت قطعات استوک به فروش می رسند.

همچنین اگر در نام یا توضیحات کالا با برند معروفی اشاره ای به طرح یا کپی بودن نشده باشد ، آن کالا اصلی می باشد و گارانتی اصالت کالا شامل آن می شود.

گارانتی اصالت به این معناست که اگر آن کالا برند معروف و معتبری باشد و در نام یا توضیحات اشاره ای به کپی یا طرح بودن آن نشده باشد آن کالا یقینا ساخت شرکت اصلی و برند می باشد و در صورتی که خلاف این مطلب باشد با هزینه تک استور عودت شده و کلیه هزینه های ارسال و دریافت کالا سریعا به خریدار محترم برگشت داده می شود.

گارانتی سلامت هم به این معناست که اگر کالا دچار ایراد ظاهری یا فیزیکی یا داخلی باشد تا 7 روز شامل گارانتی شده و با هزینه تک استور عودت شده و کلیه هزینه های ارسال و دریافت کالا سریعا به خریدار محترم برگشت داده می شود.

به علت نوع فعالیت پخش عمده و خرید تعدادی از هر کالا، تلاش ما بر این است که کالا را با حاشیه سود پایینتر و حتی کمتر از رشد تورمی به فروش بگذاریم. در عین حال گارانتی اصالت و سلامت کالا پشتوانه رفع هر گونه شک و ابهام باقی مانده می باشد

بله!

کالاهای سایت به شرط رعایت مواردی که گارانتی را خدشه دار می کنند تا 7 روز پس از تحویل به خریدار ، شامل گارانتی برگشت می باشند.

شرایط و ضوابط

تا 7 روز پس از دریافت در صورت رعایت موارد زیر گارانتی آن ها به عهده تک استور و در صورت موجودی و توانایی تامین مجدد ،  تعویض در جا می باشد!

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد و این تفاوت ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به تک استور اطلاع داده شود در صورتی که این تفاوت بدون باز کردن پلمپ کالا قابل تشخیص باشد کالا فقط در صورت باز نشدن قابل عودت خواهد بود. در صورت تائید کارشناسان فنی ما مبنی بر انجام قصور از طرف تک استور ، پس از مرجوعی  این نوع کالاها ، هزینه عودت به عهده تک استور بوده و در غیر اینصورت کالا به خریدار مرجوع خواهد شد.
  • در صورتی که بسته حاوی سفارش آب خوردگی یا ضربه خوردگی داشته باشد خریدار می تواند آن را دریافت ننماید ، بدیهیست دریافت بسته از مامور تحویل به معنای قبول سلامت ظاهری آن می باشد.
  • اقلام جانبی که پلمپ ندارند در صورت وجود ایراد از قبل یا بعد از تحویل تا ۴۸ ساعت شامل تعویض در جا می باشند.
  • لوازم اصلی و قطعاتی که پلمپ یا سلفون می باشند مانند CPU ، Mainboard ، هاردهای اینترنال و اکسترنال ، کارت گرافیک ،درایور نوری ،  پرینتر ، مودم ، مانیتور ، سوییچ شبکه ، روتر ، پاور ، لپ تاپ و … در صورت ایراد با شرط مخدوش نشدن شرایط گارانتی و عدم استفاده ناصحیح کاربر و با تائید کارشناسان فنی شامل مرجوعی خواهند شد.
  • پردازنده های شرکت اینتل (Cpu intel) به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها و همچنین قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و … که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)،شامل عودت نمی شوند.
  • بایوس زدن ، هیت دادن ، پروگرم کردن ، کج کردن خارهای CPU موجب برگشت کالا به خریدار خواهد گردید.
  • کالای مرجوعی باید با ظاهری سالم و با کارتن و متعلقات کالا و بدون خط خوردگی یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر گونه پارگی و به همان صورتی که موقع خرید تحویل خریدار گردیده عودت شود ، در غیر اینصورت به خریدار عودت خواهد گردید.

بله

تک استور با ارتباط با گارانتی های معتبر و پاسخگو اقدام به فروش برندهای تحت گارانتی آن ها می نماید، این گارانتی ها سال هاست در بازار ایران فعالیت کرده اند و پاسخگویی آنها به موارد گارانتی کاملا معتبر و قابل اطمینان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در صفحه آدرس مراکز گارانتی اطلاعات آنها رو مشاهده فرمائید.

علاوه بر اینکه تک استور در قسمت نام یا توضیحات کالا به اصلی یا کپی بودن کالا اشاره می کند مواردی که گارانتی های انحصاری چند شرکت خاص را دارند کالای اصل می باشند.

موقع خرید

جهت مشاهده توضیحات کامل لینک زیر را مشاهده فرمائید.

راهنمای خرید از سایت

به صورت پیش فرض خیر ، ما حق هیچگونه باز کردن پلمپ و متعلقات کالایی را به خود نمی دهیم

در صورتی که شما تمایل به تست کالا قبل از ارسال داشته باشید با زدن تیک درخواست تست کالا هنگام تکمیل سفارش به ما اجازه و دستور تست سفارشتان را میدهید.

با توجه به اجازه و درخواست شما برای تست ، کالا به بخش فنی جهت تست تحویل داده شده و پس از اطمینان از سلامت آن برای شما ارسال خواهد شد.

متاسفانه به دلیل مشکلات پیچیدگی حسابرسی با شرکت پست و سفارشات غیر واقعی واصله از معدود افرادی که خریدار نیستند و ضرر و زیان های حاصل از آن ، امکان پرداخت در محل برای تک استور مقدور نمی باشد.

1- اولین راه دریافت کد تخفیف ، میزان خرید از سایت می باشد، هر چقدر از سایت خریداری کنید سایت برای هر کالا امتیازی در حساب کاربری شما ذخیره کرده و آن را به صورت تخفیف در خریدهای بعدی اعمال می کند.

2- ما به صورت رندومی برای بعضی از خرید ها و افراد ، داخل بسته سفارش ارسالی کد تخفیف مدت داری را ارسال می نماییم

3- در پیج اینستاگرام تک استور بعضی مواقع کدهای تخفیف استوری یا پست می شود.

4- سایت های کد تخفیف

5- بلاگ سایت در قسمت جشنواره ها و تخفیف ها!

خیر ! اجباری به ثبت نام در سایت نمی باشد!

بله!

امتیازات خریدی که کنار هر کالا مشاهده می فرمائید تنها با خرید توسط کاربر ثبت نام شده قابل ذخیره و استفاده برای خریدهای بعدی می باشد

همچنین با داشتن حساب کاربری شما دسترسی کامل به تاریخچه سفارشات و فاکتورهای خرید خود دارید

بله!

ما تمام تلاش خود را برای بروزرسانی مرتب موجودی و قیمت انجام می دهیم و با ضریب 99 درصد میزان موجودی سایت بروز و قابل ارسال می باشد.

هنگام ثبت سفارش و در مرحله پرداخت کادر مخصوصی برای درج کد تخفیف به شما نمایش داده می شود، در آن کادر باید کد را دقیقا به شکل داده شده تایپ یا Paste کنید.

با توجه به نوع ارسال و مقصد سفارش زمانبندی قابل تغییر می باشد.

مثلا در روش ارسال با پست سفارشی بین 2 الی 7 روز

و با پست عادی 2 الی 5 روز

و ارسال فوری با چاپار 24 الی 72 ساعت

هر چه شهر شما به فروشگاه نزدیکتر باشد و تعطیلات مابین زمان ارسال و دریافت کمتر باشد سفارش زودتر به دست شما خواهد رسید.

بله!

در صورتی که کالا را در سایت انتخاب و به سبد خرید برده و اطلاعات مقصد را وارد کرده باشید ، با هماهنگی از طریق چت سایت به شما شماره کارت بانکی داده شده و از طریق آن پرداخت را می توانید انجام دهید.

همکاران ما سفارش پرداخت نشده شما روی سایت را به صورت دستی به صورت پرداخت شده تنظیم خواهند کرد و مابقی مراحل به صورت سیستمی و عادی پیش خواهد رفت.

1- در لحظه ثبت سفارش برای شما پیامکی مبنی بر ثبت آن ارسال خواهد شد

2- پس از پردازش و بسته بندی آن پیامک دیگری مبنی بر تکمیل سفارش ارسال خواهد شد

3- پس از ارسال سفارش پیامکی مبنی بر ارسال آن ، برای شما پیامک خواهد شد

4- چند ساعت بعد کد رهگیری و لینک پیگیری پستی برای شما پیامک خواهد شد

5- پس از گذشت مدت زمان تحویل و تست کالا توسط شما پیامک دیگری جهت درخواست بیان نظر، انتقاد و پیشنهاد، به شما ارسال خواهد شد.

از لحظه ثبت سفارش پردازش سفارش شما آغاز شده و در اولین ساعت کاری 13 ارسال خواهد شد.

بدیهی است در صورت برخوردن به تعطیلات رسمی و تعطیلی ادارات پست و حمل و نقل ، کالای شما پردازش و آماده ارسال شده و ارسال آن به پایان تعطیلی موکول خواهد شد.

1- با رفتن به منوی کالا ها و پیدا کردن کالایی که قصد نظر گذاشتن دارید

2- با رفتن به منوی سفارشات و باز کردن فاکتور سفارش مد نظر و کلیک بر روی کالایی که قصد نظر گذاشتن دارید ، پس از رفتن به صفحه آن میتوانید نظر خود را بگذارید. (برای استفاده از منوی سفارشات باید شما قبلا حساب کاربری ساخته باشید)

1- از طریق صفحه شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات

2- از طریق چت سایت

3- از طریق تماس تلفنی با شماره 01733235109

مطمئن باشید پیام های شما با دقت مطالعه ، شنیده و پیگیری خواهد شد.

کد تخفیف ها چند نوع هستند که ویژگی مشترک آن ها عدم اعمال بر روی کالاهای پیشنهاد ویژه می باشد.

مابقی ویژگی های اختصاصی آنها :

محدودیت مبلغ تخفیف

محدودیت دسته بندی کالاهای تخفیف دار

محدودیت زمانی مصرف آن

محدودیت در تعداد نفرات استفاده کننده

محدودیت دفعات مصرف توسط هر کاربر

خیر!

به محض ثبت سفارش سیستم به ما اطلاع رسانی کرده و ما از ثبت سفارش شما آگاه خواهیم شد.

با پست سفارشی به هر وزن یا هر مقصدی که باشد فقط 12500 تومان از هزینه ارسال به عهده شما می باشد.

با پست پیشتاز 17 هزار تومان

و با جاپار ما هیچ هزینه ای بابت ارسال از شما دریافت نمیکنیم، بلکه پس از تحویل کالا به شما ، مامور شرکت چاپار از شما هزینه حمل را طبق تعرفه های چاپار از شما دریافت خواهد کرد.

هزینه حمل چاپار از 28 هزارتومان شروع شده و با افزایش وزن و مقصد افزایش خواهد داشت.

بله !

با انتخاب گزینه ارسال فوری با چاپار به سریعترین روش ممکن سفارش شما ارسال خواهد شد.

پس از خرید

سریعا از طریق چت سایت یا تلفن فروشگاه موضوع لغو را اطلاع دهید.

میتوانید از طریق چت سایت و انجام هماهنگی لازم ، چنانچه بسته بندی تکمیل نشده باشد کالای مورد نظر را سفارش داده و در قسمت توضیحات حتما یادآوری کنید که با سفارش قبلی شما با شناسه … ارسال شود ، در لحظه ثبت و پرداخت نوع روش ارسال را کرایه در مقصد انتخاب بفرمائید تا هزینه ای روی سفارش افزوده نشود.

1- پیامک دریافتی از فروشگاه با محتوای ارسال شده کالا

2- رفتن به حساب کاربری و مشاهده وضعیت سفارش

در صورتی که کالا ارسال شده باشد:

1- پیامک دریافتی از سایت

2- مراجعه به صفحه پیگیری سفارش 

1- با کلیک بر روی لینک دریافتی در پیامک و درج کد رهگیری داخل پیامک در سایت رهگیری پست

2-مراجعه به صفحه پیگیری سفارش و وارد کردن شماره سفارش یا همراه یا ایمیل در کادر مربوطه ؛ و گرفتن کد رهگیری و لینک پیگیری پست در آن قسمت.

از طریق چت سایت یا تلفن فروشگاه کارشناسان ما را در جریان مشکل خود بگذارید.

چنانچه ابهام یا سوء تفاهم نبوده باشد ؛ کارشناسان ما به شما جهت عودت کالا راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

از طریق چت یا تلفن فروشگاه به کارشناسان ما جهت پیگیری و رفع مشکل اطلاع دهید.

چنانچه مرجوعی به دلیل موارد سلیقه ای باشد با مشتری

چنانچه به دلیل ایراد کالا باشد با تک استور می باشد.

در کلیه موارد فوق چنانچه تشخیص داده شود از کالا به طور ناصحیح و غیر استاندارد استفاده شده یا کالا مخدوش شده باشد کالا با هزینه مشتری عودت خواهد شد

در صورتی که موارد باطل کننده مهلت تست 7 روزه یا گارانتی کالا را رعایت نموده باشید بله ، با هماهنگی با کارشناسان ما از طریق چت یا تلفن فروشگاه می توانید سفارش را عودت نمائید.

از طریق چت یا تلفن فروشگاه جهت هماهنگی با کارشناسان ما اقدام نمائید.

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد و این تفاوت ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به تک استور اطلاع داده شود در صورتی که این تفاوت بدون باز کردن پلمپ کالا قابل تشخیص باشد کالا فقط در صورت باز نشدن قابل عودت خواهد بود. در صورت تائید کارشناسان فنی ما مبنی بر انجام قصور از طرف تک استور ، پس از مرجوعی  این نوع کالاها ، هزینه عودت به عهده تک استور بوده و در غیر اینصورت کالا به خریدار مرجوع خواهد شد.
  • در صورتی که بسته حاوی سفارش آب خوردگی یا ضربه خوردگی داشته باشد خریدار می تواند آن را دریافت ننماید ، بدیهیست دریافت بسته از مامور تحویل به معنای قبول سلامت ظاهری آن می باشد.
  • اقلام جانبی که پلمپ ندارند در صورت وجود ایراد از قبل یا بعد از تحویل تا ۴۸ ساعت شامل تعویض در جا می باشند.
  • لوازم اصلی و قطعاتی که پلمپ یا سلفون می باشند مانند CPU ، Mainboard ، هاردهای اینترنال و اکسترنال ، کارت گرافیک ،درایور نوری ،  پرینتر ، مودم ، مانیتور ، سوییچ شبکه ، روتر ، پاور ، لپ تاپ و … در صورت ایراد با شرط مخدوش نشدن شرایط گارانتی و عدم استفاده ناصحیح کاربر و با تائید کارشناسان فنی شامل مرجوعی خواهند شد.
  • پردازنده های شرکت اینتل (Cpu intel) به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها و همچنین قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و … که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)،شامل عودت نمی شوند.
  • بایوس زدن ، هیت دادن ، پروگرم کردن ، کج کردن خارهای CPU موجب برگشت کالا به خریدار خواهد گردید.
  • کالای مرجوعی باید با ظاهری سالم و با کارتن و متعلقات کالا و بدون خط خوردگی یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر گونه پارگی و به همان صورتی که موقع خرید تحویل خریدار گردیده عودت شود ، در غیر اینصورت به خریدار عودت خواهد گردید.
  • کالای مرجوعی باید با ظاهری سالم و با کارتن و متعلقات کالا و بدون خط خوردگی یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر گونه پارگی و به همان صورتی که موقع خرید تحویل خریدار گردیده عودت شود ، در غیر اینصورت به خریدار عودت خواهد گردید.

پس از طی 2 ساعت الی 2 روز کاری کارشناسان فنی ما مشکل را بررسی نموده و در صورت مشخص شدن قصور از فروشگاه ، به بخش ارسال جهت ارسال مجدد ، به بخش مالی جهت عودت وجه ارجاع خواهند داد ،

در صورت مخدوش بودن گارانتی ، جهت هماهنگی با خریدار تماس گرفته خواهد شد

در صورت عدم توانایی در  تامین مجدد کالا به بخش حسابداری جهت تسویه حساب ارجاع خواهد شد.

شما می توانید به محض دریافت از مامور پست ، نسبت به باز کردن و اطمینان از سلامت ظاهری و فیزیکی سفارش خود آگاه شوید ، چنانچه بسته سفارش دچار بازشدگی یا پارگی یا له شدگی مشهود باشد نباید کالا را تحویل بگیرید.

تک استور اقدام به ارسال کالا به صورت سالم و با بسته بندی ایمن و بیمه کلیه سفارشات شما به ارزش واقعی سفارشتان می نماید و مسئولیت جبران خسارت با شرکت حمل کننده می باشد، چنانچه کالایی موقع حمل دچار آسیب شده باشد در درجه اول نباید کالا را از مامور پست تحویل بگیرید، در صورت متوجه شدن ایراد کالا به علت حمل و نقل جهت راهنمایی و پیگیری مشکل از طریق چت سایت یا تلفن فروشگاه ، با ما تماس بگیرید

اگر پاسخ سوالتان در موارد بالا نبود از طریق کادر پایین سوال خود را بپرسید

ثبت یک دیدگاه

نام شما

ایمیل

عنوان

پیام