شرایط و مقررات

بندهای ذیل فقط برای مصرف کننده نهایی می باشند.

 

تعهدات تک استور:

ما متعهد می باشیم که به هیچ وجه اجناس دسته دوم را به جای نو بفروش نگذاریم

در صورتی که کالا اصلی نباشد در عنوان یا توضیحات کالا یا هر دو قید کنیم

عکس ها دقیقا عکس همان کالا باشد

در صورتی که کالایی نیاز به توضیحی که ممکن است در تصمیم خریدار نقش داشته باشد حتما آن را در توضیحات قید کنیم

دقیقا کالایی که توسط خریدار سفارش داده شده را ارسال نمائیم

کالای خراب یا مشکل دار را به طور عامدانه به هیچ وجه ارسال نکنیم

در صورت محرز شدن میزان خرابی بالاتر از حد نرمال یک کالا آن را از لیست فروش کنار بگذاریم

در صورت ناموجود بودن احتمالی یا لغو سفارش طبق آیین نامه،  خریدار را وارد پروسه زمانبر عودت مبلغ ننمائیم

در موارد ناموجود بودن کالا و کلیه موارد لغو قبل از ارسال ، مبلغ کامل سفارش را در کمتر از ۳ ساعت به مشتری عودت نمائیم

در کلیه موارد بر روی سلامت ظاهری کالای سفارش داده شده نظارت داشته باشیم

کالاهای دسته بندی قطعات استوک را قبل از ارسال تست و از سلامت آن اطمینان داشته باشیم

 

زمان ارسال:

با توجه به نحوه ارسال

  • در شهر گنبد کاووس هر سه ساعت از ۱۱ به بعد
  • در شهرهای اطراف ۱ تا ۳ روز
  • در سایر استان ها ۱ تا ۷ روز

 

هزینه ارسال:

  • در شهر گنبد کاووس هزینه ارسال ۴ هزارتومان
  • در شهرهای اطراف و سایر استان ها ۱۲۵۰۰ تومان از هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.

شرایط مرجوعی:

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد و این تفاوت ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به تک استور اطلاع داده شود در صورتی که این تفاوت بدون باز کردن پلمپ کالا قابل تشخیص باشد کالا فقط در صورت باز نشدن قابل عودت خواهد بود. در صورت تائید کارشناسان فنی ما مبنی بر انجام قصور از طرف تک استور ، پس از مرجوعی  این نوع کالاها ، هزینه عودت به عهده تک استور بوده و در غیر اینصورت کالا به خریدار مرجوع خواهد شد.
  • در صورتی که بسته حاوی سفارش آب خوردگی یا ضربه خوردگی داشته باشد خریدار می تواند آن را دریافت ننماید ، بدیهیست دریافت بسته از مامور تحویل به معنای قبول سلامت ظاهری آن می باشد.
  • اقلام جانبی که پلمپ ندارند در صورت وجود ایراد از قبل یا بعد از تحویل تا ۴۸ ساعت شامل تعویض در جا می باشند.
  • لوازم اصلی و قطعاتی که پلمپ یا سلفون می باشند مانند CPU ، Mainboard ، هاردهای اینترنال و اکسترنال ، کارت گرافیک ،درایور نوری ،  پرینتر ، مودم ، مانیتور ، سوییچ شبکه ، روتر ، پاور ، لپ تاپ و … در صورت ایراد با شرط مخدوش نشدن شرایط گارانتی و عدم استفاده ناصحیح کاربر و با تائید کارشناسان فنی شامل مرجوعی خواهند شد.
  • پردازنده های شرکت اینتل (Cpu intel) به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها و همچنین قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و … که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)،شامل عودت نمی شوند.
  • بایوس زدن ، هیت دادن ، پروگرم کردن ، کج کردن خارهای CPU موجب برگشت کالا به خریدار خواهد گردید.
  • کالای مرجوعی باید با ظاهری سالم و با کارتن و متعلقات کالا و بدون خط خوردگی یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر گونه پارگی و به همان صورتی که موقع خرید تحویل خریدار گردیده عودت شود ، در غیر اینصورت به خریدار عودت خواهد گردید.

 

شرایط انصراف از خرید:

  • اگر کالا به درخواست خریدار تهیه شده باشد قابل انصراف نخواهد بود.
  • اگر کالا هنوز ارسال نشده باشد با هماهنگی با کارشناسان ما سفارش لغو و مبلغ پرداختی عودت خواهد شد.
  • در صورتی که خریدار پس از دریافت کالا منصرف شود تنها پس از هماهنگی تلفنی  و فقط در صورتی که کالا با ظاهری سالم و بدون باز شدن پلمپ  با کارتن و متعلقات کالا و بدون خط خوردگی یا برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر گونه پارگی و به همان صورتی که موقع خرید تحویل خریدار گردیده دریافت شد ، کالا تنها با کالای جایگزین تقریبا هم ارزش و طبق نظر خریدار تعویض گردیده و مبلغ کالا عودت نخواهد شد و هزینه های ارسال و دریافت کالا نیز به عهده خریدار خواهد بود.

 

شرایط گارانتی:

  • کلیه کالا های فروشگاه تا ۴۸ ساعت پس از دریافت  و در صورت رعایت کردن سایر بندهای این صفحه و در صورت تائید کارشناسان ما مبنی بر استفاده درست از محصول شامل تعویض در جا و پس از آن با هزینه خریدار به شرکت گارانتی کننده ارسال خواهد شد، مدت زمان پاسخگویی و نحوه پاسخگویی گارانتی کننده بر عهده تک استور نمی باشد.

 

مواردی که امکان مرجوع کردن ، انصراف از خرید ، تعویض در جا و گارانتی را از بین خواهد برد:

  • اشکالات و موارد فنی و ظاهری(شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا)که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود
  • استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند:حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(قید شده در دفترچه کالا)
  • فقدان کارتن اصلی  و اقلام همراه کالا مثل کارت گارانتی ، کابل ها ، و …

 

نحوه عودت کالا:

  • لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  •  از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی تک استور، جدا خودداری فرمائید.
  • برای ارسال،باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند :ریموت،کابل،باطری،دفترچه راهنما،کارت گارانتی،کارت بیمه و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • در صورت وجود قاکتور خرید ،  فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
  •  ارسال  را فقط پست سفارشی انتخاب کنید.
  • از آنجا که واریز هزینه ارسال،منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است،در حفظ و نگهداری رسید پستی خود کوشا باشید
  •  از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم،جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
  • به غیر از موارد بروز اشتباه از سوی تک استور ، در باقی موارد هزینه عودت کالا به عهده خریدار خواهد بود.
  • لازم به ذکر است که جایگزینی کالا منوط به موجود بودن کالا در انبار می باشد. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه بنا به انتخاب خریدار کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب خریدار واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، خریدار مابه التفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، تک استور مابه التفاوت را به حساب خریدار واریز خواهد کرد.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد:

  • اگر ایراد فنی،وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری،به تایید کارشناسان پس از فروش فروشگاه برسد،هزینه ارسال به عهده ما می باشد.
  •  در صورت انصراف  از خرید،یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان ما ،هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خریدار می باشد.

 

آیا امکان کنسل شدن سفارش از طرف تک استور وجود دارد؟

  • بله، با توجه به همزمانی سفارشات و نوسانات شدید ارزی در تعداد کمی  از سفارشات امکان عدم تامین سفارش از سوی تک استور وجود دارد. این موارد ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به خریدار اطلاع رسانی و مبلغ واریزی عودت داده خواهد شد. لطفا در هنگام ثبت سفارش این نکته را مد نظر داشته باشید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی یا ثبت اطلاعات تماس اشتباه سفارش خود به خود لغو خواهد شد.

 

قوانین و شرایط مخصوص همکار

برای آگاهی ازشرایط گارانتی همکار، بر روی لینک کلیک کنید.